emokväll

sitter här och spelar harpan^ lyssnar på emo musik och känner hur livet suger .. skola imorgon gör inte saken bättre häller. "just a small town girl, livin in a lonley world" (8) jaja, men vatusan snart är det ju sommarlov :) så ska man jobba och tjäna pengar så man kan känna att livet leker ist . herregud vad jag är positiv och kan tänka framåt (y'

På torsdag drar man ju till STHLM och går på grönalund med min lillebror :) Blir kvar där till Lördag! helt okej! AAjuste, i torsdags var jag på shopping event på bikbok . tänkte visa er sen vad jag fick och vad jag köpte :)

Nu ska jag slå ihjäl myggan som flyger runt här inne . CYA!



Love J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0