lördag 6/3

Förlåt för usel uppdatering, jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera fast jag inte är hemma .. Igår när jag kom hem var jag för trött så jag somna ganska omgående . Idag är jag liite piggare :)

Har ínte berättat för er om den roliga nyheten :) håll i er:
JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB PÅ CUBUS & ÄVEN EXTRA/HELG JOBB OM JAG VILL OCH KAN :D
(det är klart jag vill och kan)

Såå nu håller jag på och lär mig kassan för fulla muggar, fick hem ett häfte som det står massa i om hur man gör med kassan osv.. Jag tror jag är världens lyckligaste person just nu :) mihiii


Kläder från Cubus:




JUST NU: Köp 3 leggins & betala för 2!

Love J

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till sommarjobbet Jonna! vad duktig du är!

2010-03-07 @ 16:23:06
URL: http://jennnygustavsson.blogg.se/
Postat av: ionna

Taaack Jenny :D det känns oerhört bra !

2010-03-07 @ 18:57:06
URL: http://allstuffaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0