Jag älskar mitt hår !

Jaa, faktiskt så älskar jag mitt nya fräscha hår :) slippa gå runt och skämmas över min fula råttfärgade utväxt.. & imorgon ska jag duscha med mitt nya silver shampoo som luktar gudomligt gott.

Det silver shampoo jag hade innan när jag var blond var av märket Matrix och det förstörde håret, de blev torrt och slitet. Men mitt nuvarande silver shampoo är av märket Lánza och detta ska tydligen inte alls slita så mycket på håret & det bästa är att jag kan ha det i hela håret för det tar inte på mitt svarta utan bara på mina slingor. :)



Love J

Kommentarer
Postat av: Aa

Det schampoo har jag ochså, fast jag är blond

2010-03-22 @ 07:19:00
Postat av: Caroline

Va fin du är

2010-03-22 @ 07:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0