hemma

Äntligen hemma :) eller ja jag har varit hemma en stund och ätit kebab och bara tagit de lugnt. men nu helt plötsligt blev jag pigg igen .. Ikväll ska jag bara ta de lugnt efter en låång dag "på jobbet" ;) hehe . Nu är jag halvt klassad som en personal på Cubus, wiiiih det känns underbart (a'

Ska tvätta bort sminket, sätta på mig mjukisar och sedan fetta mig framför tv:n med en chips påse , mmh hur underbart låter inte det!

JAG HAR FÅTT ÅLDERS NOJA .. satt och pratade med en kollega idag på lunchen om ålder.. hon fyller 25 och det låter ju ganska ungt men när hon förklarade att "Nu börjar man märka att ens kompisar gifter sig, skaffar barn & hus m.m" så vill jag inte bli stor. kan man inte få stanna vid MAX 23års åldern?! ..fast jag antar att man tröttnar nog kanske på att vara ung oxå förståss .. aja, även fast jag bara är 17 så känns det som att man snart är där. Jag ska inte tänka såhär, herregud jag är inte ens 18, jag är en liten skiiiit ! :) I like it.


Fick ta hem gamla test parfymer idag från Cubus. Det fanns lite att välja mellan, men jag tog Naomi Campbell & Puma och så tog jag hem en liten goodie bag som jag ska ge till min farmor tänkte jag :)

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0