godmorgon

godmorgon alla sötisar (& morgon pigga) Vad har hänt med mig ? Jag har jätte svårt för att sova nu för tiden och jag vaknar alltid så himla tidigt på mornar, jag vill ju sova till tolv iaf .. menmen.

sitter och dricker kaffe nu & läser ignom mitt häfte om att lära sig kassan som jag fick av Cubus. Den är faktiskt väldigt bra för det är ganska enkla saker eller dom förklarar på ett enkelt sätt :) . så då slipper jag fråga någon kollega hela tiden om hur man gör. fast iof alla är nybörjare någongång :)

Det blev lite strul igår i kassan och jag skämdes så jag höll på att dö, men som tur så var kunden en tjej som förstod på alla sätt och vis för hon själv kom ihåg när hon skulle lära sig kassan, så vi stod typ och små skratta lite :) sånna kunder är sköna ! hehe




BTW, så ska jag inom kort göra en ny header. bara det att min stationära dator funkar inte förtillfället :( så kan inte använda photoshop .. buhuu .


Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0