you mess with wrong girl ..

Jaja, förlåt för usel uppdatering idag men har solat heeela dagen!! tvättat bilar och grejer :) helt okej!

Har bråkat med en tjej idag, usch! hon förstörde denna dag helt för mig , tur att man åker till sthlm imorgon så man får slippa sånna människor . skönt att komma ifrån dom ..
menmen, nu ska jag inte dra alla över samma kant direkt, har ett Xantal helt amazing people runt mig som alltid ställer upp och finns där för mig :) att man inte lägger mer energi på dom ist? men det är i sånna här lägen man verkligen fattar hur jävla underbara dom är :)

Kommer bli dålig uppdatering nu i helgen, ingen alls faktiskt! men ni står la ut? ;)

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0