vilket busväder

Usch, jävla väder. det blåser så mycket att huset snart ramlar ihop :/ känns de som .. Sitter iaf här med silver schampoo i håret, Ja som ni vet har jag ju färgat håret :) mycket nöjd förutom att det är lite föör orange! menmen, silverschampoo, inpackning ocg ny tid om 8 veckor borde göra susen :)

Om lite mer än en månad så fyller jag 18!!! Jag önskar mig faktiskt inte sådär jätte mkt .. Men 3 speciella saker iaf:



1. Rosa Iphone (finns inte än, men den ska komma ut)
2. Ögonskugge pallette (måste få användning av mina penslar som jag fick ju ;)
3. En platt tv med VIT ram

Ah, sen såklart önskar jag mig massa annat smått & gott som pengar, smycken, parfymer, smink osv .. :)

Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0