veckans planer

Jaa hörrni, vilket uselt väder det har varit idag :( ville ju SOLA!
Men iaf i skolan så spela vi dom (min klass) brännboll, sedan gick vi och grilla korv, uääk! Efter att jag kom hem så har jag nästan bara halv sovit framför tv:n, jag är grymt seg! 

Denna vecka kommer se ut såhär:

Tisdag: LEDIG! Köra på körskolan, åka till mormor :)
Onsdag: fotbolls turnering i skolan, blir la kanske ledig då med .. menar, lixom vem fan orkar? .. EV. Gymnasiefest
Torsdag: Påbörja mitt desperata försök att få en hyffsat cool haircut samt. färga :) Hinner nog tyvär inte upp till karnevalen dessvärre..
Fredag: Fira dom oerhört dåliga studenterna, hatar dom!

Lördag & Söndag: Träffa ***** ♥♥♥

Justee, så måste jag städa mitt rum IGEN.. blir tokig, nisses fel. Och såklart plugga massa körtkorts teori. Gjorde fasA idag, fick 48 rätt av 70. ganska bra ändå för att vara mig :)


Bror & jag med en livslevande staty i STHLM!

Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0