hemma från STHLM!

Ja nu är jag hemma från sthlm, eller igentligen kom jag hem igår .. men hann inte uppdatera mig för när jag kom innanför dörrn så vare bara att göra sig iordning och iväg igen och möta Carro & Emmy :)

Hinner inte skriva så mkt om sthlm, ett ord räcker AMAZIING!! ah det va så jävla kul :) Bilder kommer senare ikväll, för nu måste jag ut och sola!!
SÅG KENZA MED SIN POJKVÄN (!!) Hon såg ut att vara ganska liten, alltså inte sådär lång som hon verkar vara på bloggen, men iaf jätte söt va hon :) han tyvär inte stanna henne och fråga om en "fanbild" för vi hade så bråttom till tåget!

Menmen, som sagt bilder från STHLM kommer ikväll :) håll utkik!



Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0