akuten inatt i 6 timmar!

Börjar med Grattis Emmy 18år!!!

Igår skrev jag att jag lever och mår bra, men någonting hände..

Igår kväll fick jag plötslig feber ökning, på en timma hade jag hela 40,5 grader, jag fick frossa och smärtor i kroppen :/ Mammas sambo ringde till lindesbergs lasarett , men dom hade ingen läkare så vi fick ringa akutmottagningen i Örebro och dom tyckte defenitivt jag skulle komma in..
Vi kom in kvart i nio igår kväll och var hemma halv 4 imorse, fyfasen va drygt de va!

Imorse vaknade jag av min egen hosta och direkt spydde jag, uääk! Nu kämpar jag för att bli frisk, iaf att febern ska lägga sig. pendlar fortfarande mellan 38-39 grader
Jag vill ju jobba på torsdag och att ligga sjuk midsommarafton är inte riktigt min grej!!

nej, nu ska jag fortsätta knapra alvedon och kolla på massa astrid lingrens filmer som min lillakusin tog med till mig eftersom jag är sjuk! :) 

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0