21 Juni

Heeeeeeeeej alla mina tusentals läsare :)

Ville bara säga att jag lever och mår bra! Har varit på möte idag på cubus såklart :) sen när jag kom hem så åkte jag & mamma till mormor för att fika .. underbart!

I lördags var jag med Cubus gänget hemma hos våran chef, vi käka och snacka lite. Kom inte hem förns 2- halv tre på natten :) Mycket trevligt. Tyvär glömde jag kameran hemma så det bjuds inte på några bilder :/

och så kan inte jag vara i stan utan att köpa någonting.. min budget sprack där!


3 linnen, alldeles perfekt såhär till sommarn, Bikbok


Höga svarta jeans, Cubus

Love J


Kommentarer
Postat av: Chefen

Tur att inte kameran var med!!! :) Haha. Krya på dig och hör av dig om det blir strul!

2010-06-22 @ 23:35:45
URL: http://cicilina.blogg.se/
Postat av: Jonna

svar till Chefen: Ingenfara, blev lite orolig igår men nu är jag ju faktiskt frisk :) tjooho

2010-06-23 @ 05:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0