18 Juni

Börjar denna dag med ett STORT GRATTIS till min bästraste bror :) som fyller hela ... hm , 23år va? eller?! aja, han fyller år idag iaf. hehe!

Igår hade jag en väldigt rolig dag på jobbet, jag & Bim gick runt på stan och jaga kunder genom att dela ut flygblad, vi gav bort 40% rabatt!! inte dåligt :) Det finns trevliga Örebroare faktiskt! ;) hehe.

Min chef, Cissi gav mig ett häfte som jag ska läsa på tills på måndag då vi ska ha möte!
Det är kul att läsa igenom det faktiskt, för man kopplar det till allt man lärt sig i skolan och jag märker ju att jag faktiskt har hängt med på lektionerna ;) tro det eller ej !



Love J


Kommentarer
Postat av: Cissi S

Big smile till dig!

2010-06-18 @ 22:34:21
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0