16.48

halloo (:
Ujuj, sitter och väntar på mat , jag är grymt hungirg. sen bär det iväg till Örebro eftersom jag ska jobba imorgon.. Känner mig bättre, har liiite lite feber men jag får trycka alvedon så ska det nog snart lägga sig!
Någon som vill göra mig sällskap ikväll i Örebro? nej tänkte la det.
Jag känner mig så vuxen nu, måste handla mat och grejer eftersom jag bor ensam då jag jobbar :) hehe.

Fick hem ett paket idag, kan inte säga vad det är eftersom det ska bli en 18års pressent till min barndomsvän Caroline!


hm, vad kan detta vara ? ...


Nya Jeans shorts :) eller ah, jag klippte av ett par av mina baggie jeans som jag inte har använt på många herrans år :)

Love J


Kommentarer
Postat av: elin

Dålig uppdatering nu jooonis!

2010-07-03 @ 11:19:24
URL: http://ettperfektfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag kommer ikapp nu Elin! :)

2010-07-07 @ 10:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0