kommer jag nånsin kunna sova?

Nu är allt firande slut och jag är super nöjd med allt :D
Jag fick en mobil, cykel och pengar och presentkort, kokbok, tårtspade haha, ett ljus och massa :) kan inte vara mycket nöjdare än såhär! ♥

Imorgon ska jag och Carro in till örebro på morgonen och handla krogen outfit, vi går verkligen in för det här :D haha. Sen blir det fullt upp för mig med matfix och grejer. Guuuud vad jag läängtar !! wiie :) Kommer bli hur underbart som helst.

(Måste förbi mitt jobb imorgon och skryta att jag har fyllt 18! (a' haha ni ska bara veta hur mycket jag har tjatat på dom att jag fyller 18!! undra om dom är trötta på mitt tjat? nejdå ;)

Undra om jag verkligen kommer kunna sova inatt? ppft, tror det kommer bli en jävla jobbig natt .. får ta några sömntabletter om det skulle krisa. menar , jag måste ju vara pigg imorgon :)

Nej nu säger jag godnatt så det fortare blir morgon.. ;)

Några bilder på en utav mina första fyller. var la 13år?






Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0