klii i fingrarna ..

Åååh jag dör, jag vill ha pengar nu! Att jobba i en klädbutik och va fattig som en lus är inte helt okej! men jag får skylla mig själv eftersom jag bränner pengarna så fort jag får dom..

Aja, på min födelsedag (18års dag!!!) den 23e Juli, om en vecka exakt!!! så får jag lön, och då ska jag in och shoppa krogen klädsel, det blir prämiär ju !!!!! guu vad jag längtar! Ni som är bjudna kommer få ett mejl på facebook snarast! Ikväll säkert, tror jag om jag hinner :)

Snart ska jag hoppa in i duschen, göra mig iordning och sen in och jobba, börjar 16.00 :)

Love J


Kommentarer
Postat av: elin

Haha tack du, ja han är ett riktigt charmtroll och har alltid ett leende på läpparna :)

2010-07-16 @ 20:25:39
URL: http://ettperfektfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Svar elin

Va mysigt :)

2010-07-18 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0