tragiska människa

Jag kör ett jag-måste-skriva-av-mig inlägg.

.. Jag har nog träffat den mest tragiska människa, ***** har snackat mycket skit och huggit många i ryggen. innan tog jag *****'s skvaller/skitsnack med en nypa salt, tillslut blev man inte alls förvånad av vad denna människa hade att komma med.. Men när det f*n går alldeles för långt känns det som att något måste göras. Denna människa mår inte bra !! jag tror de flesta vet exakt vem jag pratar om . 

***** försökte få mig och min nuvarande bästa kompis bli osams, men när det inte gick (för vi är så extremt starka tillsammans) så fick människan istället mig & min apsolut bästa barndoms kompis bli osams.
"skrattar bäst som skrattar sist" det hela sluta iaf med att ingen var osams men däremot hade ***** inte en käft att vända sig till. Ärligt talat så tycker jag synd om denna människa, men det räcker inte för att skita i vad ***** har gjort under alla dessa år. Jag tänker inte respektra det ***** har gjort/gör längre. ***** kan komma tillbaka när den människan har växt upp och förstår vad ***** riskerar här i livet. Förns då kan jag ta emot denna människa med öppna armar igen.

- Jag vet att jag själv gjorde fel iochmed hur jag reagerade på detta den kvällen, men det är inte lätt när aggressiviteten tar över kontrollen.-

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0