torsdag

GodKväll kära läsare.
sitter hemma hos farmor och har precit ätit så är mätt som en plätt !! "kroppen vill inte röra sig, magen är ivägen" typiskt min farmor som en gammal bonn kärring :) haha ! (det var hon som sa att jag skulle skriva så)
Idag har jag iaf praktiserat mellan 8.00-17.00 sen gick jag hem till farmor och la mig framför tv:n en stund och såklart så somnar jag .. är hur trött som helst, ska snart göra mig iordning för natten.

har köpt lite smink & en t-shirt från Cubus, måste ju sponsra dom med någonting ;) he he .

men vi hörs imorgon för nu somnar jag snart . Pusspuss :*


jag just nu, va fiiiin :)

hittade även denna bild på min farbror haha^


Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0