söndag

Godmorgon
Just nu
: sitter och dricker kaffe (y'

Igår då: Va jag ju hemma hos min pappa och åt tacos (: mums , efter det så gick jag hem till min vän emmy och vi bestämde oss för att kolla på film och äta gott (popcorn & choklad) sen blev klockan så sent så jag sov kvar där .. mycket mysigt hade vi iaf :)
Så mamma kom och hämtade mig ungefär för en halv timme sen, tänk vad ovanligt tidigt jag har gått upp dom här två dagarna och ärligt talat är det mycket skönare att inte ha ångest från gårdagen och inte vara bakis. kind of proud :) menmen, snart eller senare ska jag följa med till broa och hälsa på min mormor tror jag och sen min lilla kusin som har lärt sig stava mitt namn :D (och så måste jag plugga 73 sidor till provet imorgon)

en bild från gårdagen


och min så kära popcorn skål


Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0