måndag

Jahapp då var det måndag igen & skola .. men snart är det lov :D Btw så längtar jag till fredag då det är middag med tjejerna och sen lördag är det paaarty !!

Jag har iaf precis kommit hem från att ha varit iväg och solat med big'mama, fiifan vad hett det va !! det var typ 3 st innan mig som hade solat, eller två iaf .. jag höll på och dö av värme!! hehe . Så har jag ju lärt mig att man inte ska duscha direkt efter att man har solat för då duschar man av färgen, så typ efter en timma ska man duscha så tänkte jag nu sätta mig och glo på andra avenyn på internet för jag missade ju förra avsnittet :P puss :*

tänkte jag skulle bjuda på en helt okej bild från när jag var blond (a' enjoy !
& på den tiden då jag hade piercing i läppen och näsan^



Love J

Kommentarer
Postat av: Creem

cool pic hehe;P

2010-02-16 @ 15:08:00
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0