lördag

Ja , god morgon .
det var länge sen jag vaknade såhär tidigt och inte ens va bakis :) huuur skönt som helst. För igår var jag nämligen bara hemma och tog de lugnt . somnade direkt efter solsidan . skönt va ?!
Och just nu har jag en bebis som jätte gärna vill ligga i mitt knä och han kämpar verliken för det, men det är lite svårt för jag har min dator i knät just nu , haha så söt han är min bebis (a'

I torsdags så praktiserade jag som sagt, oså sover jag hos farmor men denna torsdag fick jag sällskap av emmy :) (hon praktiserar på Village) och där hade dom typ som klubbor med choklad som man skulle doppa i kok het mjölk , as gott . höhö .

Bjuder på en liten ful bild på Emmy



"Doppellidopp"


KLAR :) mums!


Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0