helgen ..

Ja säga vad man vill om denna helg .. jävla handelsbanken oxå, ska nog fan ringa dom idag och fråga vad fan dom håller på med när kortet inte funkar på busshelvetena ..

Sissta dagen på lovet också, fan vad det har gått fort så nu vill jag bara bli sjuk så jag kan stanna hemma liite längre för jag tycker jag behöver det :) fast det är ungefär bara en månad kvar tills nästa lov får försöka stå ut ..

Längtar till praktiken på torsdag, har fått roliga/bra besked från dom :) iiiihhhiii, men det håller jag hemligt än sålänge. så får vi se hur de blir lite längre fram. Ni alla kan ju iaf hålla tummarna för mig i förebyggande syfte (y'

Nu behöver jag verkligen städa mitt rum, det ska dammas, damsugas, skurning av golv, bytes av sängkläder osv.. står inte ut här inne längre för det är föör illa. hehe .
så på med högsta volym på stereon så äre bara att börja .. suck*

TTYL

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0