FREDAAAG !!

äntligen fredag !! dagen jag tror alla har väntat på, iaf runt min vänskaps krets :)
Ikväll ska jag på middag hos Emma som fyller 18 år (!!!) på söndag. Så vi ska käka och dricka vin där ikväll så ska vi också leka lite leker .. lääängtar* & imorgon då så har hon en "liten" födelsedags fest.
Ni kommer att få följa med i kvällens dimma, jag kommer ta med mig min kamera och imorgon så beskriver jag kvällen i bilder. "en bild säger mer än tusen ord"

Nu ska jag springa ner till tåget som färdar mig till örebro där jag har praktik.. :)

Kommer nog inte hinna uppdatera mer idag.. kanske inatt när jag kommer hem om jag orkar vill säga. annars så hörs vi imorgon. pusss*

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0