fetta sig

Ja precis vad jag ska göra nu - äta kvällsmat som troligtvis kommer bestå utav mackor med oboy och grädde. lite mer Mmm i livet^ sen ska jag trycka chips såhetteduga och sen till natten så blir det la kanske en bulle eller kaka eller varför inte ett par fler mackor ? och som pricken över i:et så blir det TV i ca tre timmar framöver ..
JAG ÄLSKAR ATT ÄTA ! men kom ihåg sen när jag börjar rulla fram att jag faktiskt har varit hyffsat fiin i kroppen :) he he . jag förstår helt ärligt inte dom som bantar uäääk på dom . uääk på mig själv som fick för mig att gå på nån jävla frukt-diet ! Puss*


slänger in en bild på mig från i sommras när jag sitter och dränker mina sorger i spriten njuter med en öl
fan vad emo man kan vara :) like it alot !

Love J


Kommentarer
Postat av: Mattias Österberg

Saknar dig så mycket går inte en dag utan att jag känner saknaden av dig. Du har en stor plats i mitt hjärta.<3333

2010-02-03 @ 10:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0