ensam i centrala örebro

Jaha, hejhej hemskt mycket hej :)

Nu sitter jag här ensam i min farmors lägenhet i Örebro och kollar på efterlyst (y' älskar för övrigt det programmet .. Men det jag älskar mindre är att gå själv till ica (endast 200 m) faasiken vad läskigt det är .. snacka om att man är "på sin vakt" hela tiden . haha , ringde säkert 178 samtal på vägen .. när man är hemma i lilla fitt frövi går man lugnt och sannsatt genom samhället sen på kvällarna . men icke här inte .

Nej imorgon ska jag upp tidigt på praktiken så kanske ska börja tänka på refrängen, jag är sjuuuukt trött :P

Puss & godnatt



Love J


Kommentarer
Postat av: mirjam

tutar<3

2010-02-11 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0